Wydruk z serwisu BIP, dn.
UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA HODOWANIE LUB UTRZYMYWANIE CHARTÓW RASOWYCH LUB ICH MIESZAŃCÓW (WŚ-20)
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek o wydanie zezwolenia (dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej).
Załączniki:
- oświadczenie,
- kopia zaświadczenia o szczepieniu przeciw wściekliźnie,
- kopia rodowodu lub metryki,
- inne dokumenty np.: dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, pokój 22.
Odbiór dokumentów: bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, I piętro, pokój 18.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Jeden miesiąc, dwa miesiące w przypadkach skomplikowanych.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna - zezwolenie na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców.
OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości 82,00 zł należy uiścićnależy uiścić na rachunek bankowy Miasta i Gminy Sztum nr konta:
74 8309 0000 0000 0042 2000 0020
TRYB ODWOŁAWCZY
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników - I piętro, pok. 18, tel. 55 267 74 36
PODSTAWA PRAWNA
Art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2017r., poz. 1295 ze zm.).