Wydruk z serwisu BIP, dn.
ZAŚWIADCZENIE Z UPROSZCZONEGO PLANU URZĄDZANIA LASU (WŚ-22)
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia złożony przez osobę posiadająca tytuł prawny do władania nieruchomością
- W zależności od potrzeb – pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy
Załączniki:
- Tytuł prawny do władania nieruchomością
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, pokój 22.
Odbiór dokumentów: bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, I piętro, pokój 18.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Przekazanie dokumentów wskazanych we wniosku.
OPŁATY
Za wydanie wniosku – 17zł przelewem na rachunek bankowy należy uiścić na rachunek bankowy Miasta i Gminy Sztum
Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa należy uiścić na rachunek bankowy Miasta i Gminy Sztum.
nr konta: 74 8309 0000 0000 0042 2000 0020
TRYB ODWOŁAWCZY
W przypadku wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji, stronie przysługuje odwołanie od tej decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Sztumskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników - I piętro, pok. 18, tel. 55 267 74 36
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa o lasach z dn. 28 września 1991r. o lasach (Tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 788 ze zm.)