Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Sztumie udziela wsparcia konsumentom zamieszkałym na terenie powiatu sztumskiego.
Interwencje rzecznika w konkretnej sprawie podejmowane są wyłącznie po wyczerpaniu przez konsumenta toku narzuconego mu przez ustawę lub umowę.
Rzecznik przyjmuje interesantów w budynku Starostwa Powiatowego w Sztumie przy ul. Mickiewicza 31 - w biurze zlokalizowanym w pokoju numer 14 (I piętro).
Osobiście najlepiej kontaktować się w specjalnie dedykowanych dniach, tj:
w poniedziałki - w godz. od 10:00 do 14:00
w środy - w godz. od 12:00 do 16:00
Kontakt z Rzecznikiem możliwy jest poprzez:
telefon: (55) 267 74 28 .
pocztę tradycyjną: Rzecznik Praw Konsumentow w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum
elektroniczną skrzynkę: rzecznik.konsumentow@powiatsztumski.pl (w przypadku kierowania korespondencji drogą elektroniczną konieczne jest zawarcie pełnych danych personalnych oraz numeru telefonu)
Z uwagi na dużą ilość zgłaszających się osób, sugerowane jest poprzedzenie spotkania stosowną awizacją poprzez Punkt Podawczy Starostwa (parter budynku), które czynne jest codziennie w godzinach:
poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 7:30.00 – 15:30;
w środy w godz. 7:30 – 17:00;
w piątki w godz. 7:30-14:00.
Zgłaszając problem konsumencki należy przynieść ze sobą wszystkie dokumenty związane ze sprawą do wglądu (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, wszelkiego rodzaju regulaminy, prowadzoną korespondencję, itp.).
W przypadku gdy dokument ma stanowić załącznik do zgłoszenia powinien on być w formie kserokopii.
Analiza dokumentacji w znaczący sposób ułatwi rozpoznanie problemu i rodzaju naruszonego prawa oraz umożliwi wskazanie skutecznej drogi dochodzenia roszczeń konsumenckich.
>> Plik do pobrania
Wniosek o udzielenie pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta